Протестантська етика и дух капіталізму
На жаль, на нашому сайті розрахуватися за книжки картою «єПідтримка» тимчасово неможливо.
Соціолог Макс Вебер ставши свідком глобальної модернізації, яка відбувалася по всій Европе напрікінці XIX - на початку XX століття. Шукаючи відповідь на питання, что є Поштовх до ціх Перетворення, Вебер дійшов висновка, что Це не Стільки з'явилися Нових технологій чи економічна політика, скільки трансформація парадигми мислення, спричинили Реформацією. На мнение автора, Поширення протестантизму спричинило Зміни морально-етичним Принципів, Ставлення до праці та роли людей у суспільстві, и як результат - стало віхідною точкою для з'явилася капіталізму.
У Цій класічній праці, что побачим світ 1905 року, Вебер торкається таких зрозуміти, як «професійна етика протестантизму», «дух капіталізму», и Розглядає питання покликання та економічної вигоди.
Макс Вебер - німецький соціолог, філософ, історик. Народився 1 864 року в Ерфурті. Навчався на Юридична факультеті Гейдельберзького та Берлінського УНІВЕРСИТЕТІВ, пізніше Викладаю у Фрайбурзькому та Гейдельберзькому універсітетах. Вебера зараховуються до найвпливовіших соціологів и вважають одним Із основоположніків цієї науки.
Виробник | наш формат |
Жанр | Соціологія |
Обкладинка | Тверда |
Автор | Макс Вебер |
Кількість сторінок | 216 |
ISBN | 978-617-7552-28-3 |
Основні характеристики | |
Виробник | Наш формат |
Жанр | Соціологія |
Мова видання | Український |
Мова оригіналу | Німецький |
Рік видання | 2018 |
Вікове обмеження | 16+ |
Обкладинка | Тверда |
Тип паперу | Офсетний |
ілюстрації | Відсутні |
Автор | Макс Вебер |
Перекладач | Олександр Погорілий |
Формат | 60x88/16 |
Розмір | 140 × 210 мм |
Кількість сторінок | 216 |
ISBN | 978-617-7552-28-3 |
Виробник залишає за собою право вносити зміни в комплектацію, технічне і програмне забезпечення товару без попереднього повідомлення. Магазин не несе відповідальність за зміни, внесені виробником.
Ціна на товар до моменту фактичної передачі товару покупцеві може бути змінена продавцем в односторонньому порядку в залежності від показників, які обумовлюють ціну товару (в т.ч. собівартість товару, витрати продавця, зміна курсу валют по відношенню до гривні і т. д.).