Гарантія

Гарантійні зобов'язання:

При передачі технічно складних побутових товарів покупцеві одночасно передаються встановлені виробником товарукомплект приладдя і документи (технічний паспорт або інший замінюючий його документ), гарантійний талон із зазначенням дати імісця продажу, інструкція з експлуатації та інші документи, якщо такі є.

Гарантійні талони включені в комплектацію майже всіх товарів, що відносяться до групи технічно складних побутових товарів.На деякі типи товарів виробниками не надаються гарантійні талони. Так, наприклад, стосовно ноутбуків фірмиToshiba і всієї продукції компанії Hewlett Packard сервісне обслуговування ведеться за серійними номерами продукту. У сервісномуцентрі досить пред'явити сам продукт і будь-який документ, що підтверджує факт продажу даного продукту.

Покупець має право пред'явити передбачені законом "Про захист прав споживачів" вимоги до продавця щодонедоліків товару, тільки якщо вони виявлені протягом гарантійного терміну або терміну придатності. Гарантійний термін товару, атакож термін його служби вказується в гарантійному талоні або іншому документі на розсуд виготовлювача і обчислюється з моментупередачі товару покупцеві. Якщо день передачі встановити неможливо, ці строки обчислюються від дня виготовлення товару.

У разі виявлення недоліків товару при експлуатації протягом гарантійного терміну, рекомендуємо Вам уважноознайомитися з інструкцією по експлуатації товару, щоб самостійно визначити, чи всі вимоги по експлуатаціїпридбаного товару виконані відповідно до зазначеної інструкції. Якщо вимоги по експлуатації були виконаніправильно, то з усіх питань здійснення гарантійного обслуговування товару, рекомендуємо Вам звернутися в один зсервісних центрів, адреси (телефони) яких вказані в гарантійному талоні, або супровідної документації до товару, а також навеб-сайтах компаній виробників.

Сервісний центр проводить діагностику виявлених недоліків, визначає характер дефекту - заводський брак або результатнеправильної експлуатації покупцем. Після проведення перевірки може бути проведено гарантійний ремонт товару з недоліками,виниклими з вини виробника. Якщо проведення ремонту неможливе, то при пред'явленні експертного висновку увстановлені законом терміни ми здійснимо заміну товару з заводським дефектом на товар належної якості, або поверненнягрошових коштів протягом 10 днів з дня пред'явлення такої вимоги.

Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару в індивідуальному порядкуі прийняття рішення просимо Вас направити письмове звернення і детально викласти проблему з товаром. Вашапретензія буде розглянута протягом 5 робочих днів з моменту отримання. Ми постараємося знайти оптимальне для Вас рішення.

Повернення товару:

Відповідно до законодавства України існують дві ситуації, в яких Ви можете повернути куплений у нас товар:

  • Перша: товар несправний (товар неналежної якості).
  • Друга: товар Вам не підійшов.

_ I. Розглянемо першу ситуацію. Можливі два варіанти: _

  1. Несправність виявилася перед початком використання товаруТовар не був у використанні, тобто є новим (корпус в ідеальному стані, збережені всі захисні плівки, упаковка, документи).З дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки;
    Ви звертаєтеся до нас з проханням замінити товарна новий. При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, в процесі якої встановлюється факт непорушення споживачем (покупцем) гарантійних умов експлуатації товару. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п.6 ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів" становить 14 днів.

  2. Несправність виявилася в процесі використання товаруУ даній ситуації відповідно до ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів" заміна товару на новий або повернення грошей можливі протягом усього гарантійного терміну при наявності "істотного недоліку" в придбаному товарі. Відповідно до п.12 ст.1 ЗУ"Про захист прав споживачів" "істотним недоліком" вважається недолік, який має такі обов'язкові елементи:

    • Робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення.
    • З'явився з вини виробника (продавця).
    • Після його усунення з'являється знову з незалежних від споживача причин.
    • Має один з таких ознак:
    • Він взагалі не може бути усунутий.
    • На його усунення потрібно більше чотирнадцяти календарних днів.
    • Він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено.

    Відповідно до п.6 ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів" при наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі відсутності товару - вимога підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подачі заяви. Якщо задовольнити вимогу покупця у встановлений термін неможливо, покупець має право за своїм вибором пред'явити продавцю, виробнику інші вимоги, а саме: заміна на такий же товар іншої марки з відповідним перерахуванням продажної ціни;
    повернення грошей.
    Відповідно до п.7 ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів" під час заміни на товар аналогічної марки (моделі), ціна на який змінилася, перерахунок вартості не проводиться. Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої моделі (марки) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни проводиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на час купівлі. При поверненні грошей в разі зниження ціни на товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його купівлі, а в разі підвищення ціни - на момент пред'явлення відповідної вимоги. Гроші повертаються покупцеві в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей в цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів. Для здійснення процедури заміни товару (повернення грошей) необхідно мати товарний чек, що підтверджує покупку, повну комплектацію товару, гарантійний талон і акт (з круглою печаткою) авторизованого виробником Сервісного Центру з фіксацією факту про наявність "істотного недоліку" у придбаного товару, а також про дотримання споживачем гарантійних умов експлуатації товару.

_ ІІ. Розглянемо другу ситуацію, коли товар не має недоліків і просто вам не підійшов (не сподобався колір,відсутність важливої функції, про що ви навіть і не підозрювали і ін.) _

Заміна товару на аналогічний у відповідності зі ст.9 ЗУ "Про захист прав споживачів" можлива тільки при дотриманні двох умов, про які вже згадувалося:

  1. З дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки.
  2. Товар не був у використанні, тобто є новим (корпус в ідеальному стані, збережені всі захисні плівки, упаковка, документи). Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари, що є в наявності з відповідним перерахуванням вартості, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

При поверненні грошей на товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей в цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше 7 днів. Вам буде відмовлено в заміні товару на новий (поверненні грошей) якщо:

  • З моменту покупки товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів.
  • Товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні.
  • При перевірці якості продукту виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту, перепрошивка) або порушені інші умови гарантійного обслуговування (потрапляння рідини, механічні пошкодження та ін.).
  • Відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару (товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар, або елемент комплектації товару.

Шановні покупці, велике прохання: при здійсненні купівлі товару   робіть вибір усвідомлено, і пам'ятайте, що наш магазин не здає в прокат запропоновану продукцію.