Умови повернення товару в інтернет-магазині «Цифра»
Придбавши товар на сайті y.ua, ви можете повернути його протягом 14 днів, якщо він з якоїсь причини вам не підійшов. Повернення товару відбувається відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Детальніше
Умови повернення товару:
- З моменту купівлі до повернення товару не пройшло 14 днів.
- На товарі відсутні сліди експлуатації.
- Товар зберіг первісний вигляд.
- Упаковка, в якій продавався товар, ціла, без пошкодження.
- Ви зберегли упаковку і талон замовлення.
- Товар в робочому стані: він вмикається, абсолютно всі функції працюють.
Для оформлення повернення вам потрібно мати з собою документ, що підтверджує придбання товару (талон замовлення, накладну, акт); паспорт або інший документ, що підтверджує особу; гарантійний талон, заповнений належним чином; реквізити банківської картки, якщо покупка здійснювалася безготівковим способом.
Повернення товарів з дефектом або виробничим браком здійснюється в результаті заключення сервісного центру. Повернення можливе лише в тому випадку, якщо сервісний центр встановить, що товар:
- Має недолік, який виник з вини виробника.
- Повертається в період дії гарантійного терміну.
Які товари не підлягають поверненню?
Існують категорії товарів, на які не поширюється 14-денна можливість повернення. Ці товари повернути не можна:
Продовольчі товари:
- Лікарські засоби.
- Предмети сангігієни.
Непродовольчі товари:
- Дитячі м'які іграшки.
- Апарати для гоління.
- Помазки для гоління.
- Гребінці, гребені та щітки масажні.
- Сурдини (для духових музичних інструментів).
- Корсетні товари.
- Тюлегардинні і мереживні полотна.
- Килимові вироби метражні.
- Скрипкові підборіддя.
- Дитячі гумові надувні іграшки.
- Зубні щітки.
- Мундштуки.
- Рукавички.
- Аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом.
- Друковані видання.
- Лінійний і листовий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).
- Перо- і пухові вироби.
- Вироби з натурального та штучного волосся (перуки).
- Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування т. д.).
- Фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір.
- Білизна натільна.
- Постільна білизна.
- Панчішно-шкарпеткові вироби.
- Товари в аерозольній упаковці.
- Парфюмерно-косметичні вироби.
- Тканини.
- Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. д.).
- Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
Коли повернення товару по гарантії не надається?
Покупець може отримати відмову від сервісного центру у гарантійному обслуговуванні, якщо:
- На товарі присутні механічні або інші пошкодження, які виникли в результаті необережності покупця або третіх осіб.
- Покупець неправильно експлуатував товар.
- Покупець здійснив несанкціоноване розкриття товару, самостійно намагався його полагодити, виправити і змінив внутрішні комунікації, компоненти або схеми.
- Покупець порушив збереження і пошкодив гарантійні пломби.
- Серійний номер або MAC-адреса, що знаходяться в пам'яті виробу, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені.
- Виявлені пошкодження, які виникли в результаті попадання всередину товару сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або виріб знаходився під впливом екстремальних температур, що призвело до порушення.
Гарантійним зобов'язанням і гарантійному обслуговуванню не підлягають товари, якщо:
- Були перевищені норми нормальної експлуатації, що призвело до природного зносу елементів і корпусних елементів переносних виробів. Товар був пошкоджений через збій електрики, не телекомунікаційних систем або інших чинників.
- Пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів.
- Пошкодження виникли через те, що товар використовувався не за призначенням або були порушені правила експлуатації.
- На товарі присутні пошкодження, що з'явилися внаслідок стихійних лих.
- Пошкодження виникли через недбале ставлення або експлуатації товару (не дотримувався температурний режим, на товар розлили рідину, він лежав у запиленому місці, всередину потрапили сторонні предмети і т.д.).
- Пошкодження виникли внаслідок аварійного збою в мережі.
- На товарі виявлені дефекти або випадкові пошкодження, які з'явилися там з вини користувача.
- Товар виявився пошкодженим або став неправильно функціонувати через програм.
- Виріб пошкодився або став ненормально функціонувати через використання неякісного/нестандартного приладдя, запасних частин, елементів живлення.
- На товарі присутні ознаки ремонту сторонніми особами.
Гарантійні зобов'язання не поширюються:
- На програми, які не поставляються разом з виробом.
- На програми, які поставляються разом з товаром.
- На дані користувача, які зберігаються або отримані за допомогою виробу.