Умови повернення товару в інтернет-магазині «Цифра»

Придбавши товар на сайті y.ua, ви можете повернути його протягом 14 днів, якщо він з якоїсь причини вам не підійшов. Повернення товару відбувається відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Детальніше тут.

Умови повернення товару:

  1. З моменту купівлі до повернення товару не пройшло 14 днів.
  2. На товарі відсутні сліди експлуатації.
  3. Товар зберіг первісний вигляд.
  4. Упаковка, в якій продавався товар, ціла, без пошкодження.
  5. Ви зберегли упаковку і талон замовлення.
  6. Товар в робочому стані: він вмикається, абсолютно всі функції працюють.

Для оформлення повернення вам потрібно мати з собою документ, що підтверджує придбання товару (талон замовлення, накладну, акт); паспорт або інший документ, що підтверджує особу; гарантійний талон, заповнений належним чином; реквізити банківської картки, якщо покупка здійснювалася безготівковим способом.

Повернення товарів з дефектом або виробничим браком здійснюється в результаті заключення сервісного центру. Повернення можливе лише в тому випадку, якщо сервісний центр встановить, що товар:

  • Має недолік, який виник з вини виробника.
  • Повертається в період дії гарантійного терміну.

Які товари не підлягають поверненню?

Існують категорії товарів, на які не поширюється 14-денна можливість повернення. Ці товари повернути не можна:

Продовольчі товари:

  • Лікарські засоби.
  • Предмети сангігієни.

Непродовольчі товари:

  • Дитячі м'які іграшки.
  • Апарати для гоління.
  • Помазки для гоління.
  • Гребінці, гребені та щітки масажні.
  • Сурдини (для духових музичних інструментів).
  • Корсетні товари.
  • Тюлегардинні і мереживні полотна.
  • Килимові вироби метражні.
  • Скрипкові підборіддя.
  • Дитячі гумові надувні іграшки.
  • Зубні щітки.
  • Мундштуки.
  • Рукавички.
  • Аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом.
  • Друковані видання.
  • Лінійний і листовий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).
  • Перо- і пухові вироби.
  • Вироби з натурального та штучного волосся (перуки).
  • Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування т. д.).
  • Фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір.
  • Білизна натільна.
  • Постільна білизна.
  • Панчішно-шкарпеткові вироби.
  • Товари в аерозольній упаковці.
  • Парфюмерно-косметичні вироби.
  • Тканини.
  • Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. д.).
  • Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

Коли повернення товару по гарантії не надається?

Покупець може отримати відмову від сервісного центру у гарантійному обслуговуванні, якщо:

  1. На товарі присутні механічні або інші пошкодження, які виникли в результаті необережності покупця або третіх осіб.
  2. Покупець неправильно експлуатував товар.
  3. Покупець здійснив несанкціоноване розкриття товару, самостійно намагався його полагодити, виправити і змінив внутрішні комунікації, компоненти або схеми.
  4. Покупець порушив збереження і пошкодив гарантійні пломби.
  5. Серійний номер або MAC-адреса, що знаходяться в пам'яті виробу, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені.
  6. Виявлені пошкодження, які виникли в результаті попадання всередину товару сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або виріб знаходився під впливом екстремальних температур, що призвело до порушення.

Гарантійним зобов'язанням і гарантійному обслуговуванню не підлягають товари, якщо:

  1. Були перевищені норми нормальної експлуатації, що призвело до природного зносу елементів і корпусних елементів переносних виробів. Товар був пошкоджений через збій електрики, не телекомунікаційних систем або інших чинників.
  2. Пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів.
  3. Пошкодження виникли через те, що товар використовувався не за призначенням або були порушені правила експлуатації.
  4. На товарі присутні пошкодження, що з'явилися внаслідок стихійних лих.
  5. Пошкодження виникли через недбале ставлення або експлуатації товару (не дотримувався температурний режим, на товар розлили рідину, він лежав у запиленому місці, всередину потрапили сторонні предмети і т.д.).
  6. Пошкодження виникли внаслідок аварійного збою в мережі.
  7. На товарі виявлені дефекти або випадкові пошкодження, які з'явилися там з вини користувача.
  8. Товар виявився пошкодженим або став неправильно функціонувати через програм.
  9. Виріб пошкодився або став ненормально функціонувати через використання неякісного/нестандартного приладдя, запасних частин, елементів живлення.
  10. На товарі присутні ознаки ремонту сторонніми особами.

Гарантійні зобов'язання не поширюються:

  • На програми, які не поставляються разом з виробом.
  • На програми, які поставляються разом з товаром.
  • На дані користувача, які зберігаються або отримані за допомогою виробу.