Невидимий Вплив. Пріховані сили, Які формують поведение

Код товару: 377873
Немає в наявності
Немає в наявності

На жаль, на нашому сайті розрахуватися за книжки картою «єПідтримка» тимчасово неможливо.

Доставка в 
Київ
Кур'єром
Термін доставки уточнюйте, 149 грн
У магазини Цифра
Термін доставки уточнюйте, вартість уточнюйте
Доставка на склад Нової Пошти
Термін доставки уточнюйте, вартість уточнюйте
Обміну/поверненню не підлягає
До порівняння
Доставка і гарантія
Все відразу
Характеристики
Послуги
Доставка і гарантія
Доставка в Київ
Кур'єром: Термін доставки уточнюйте, вартість уточнюйте
У магазини Цифра: Термін доставки уточнюйте, вартість уточнюйте
На склад Нової Пошти: Термін доставки уточнюйте, вартість уточнюйте
Гарантія: Обміну/поверненню не підлягає
Все відразу
Огляд Невидимий Вплив. Пріховані сили, Які формують поведение

Йона Берґер - професор маркетингу Вортонської школи бізнесу при Пенсільванському університеті. Взявши участь у рекламних кампаніях Google, General Motors, Facebook, Unilever, Estée Lauder, Microsoft та других. За версією Американської асоціації маркетологів, Берґер входити до п'ятірки найпродуктівнішіх дослідніків маркетингу у США. ВІН піднімає головне запитання. Що є основою наших РІШЕНЬ?Безумовно, Індивідуальні вибір, досвід и смаки. Та є ще один потужній прихований Чинник, Який НЕ Варто недооцінюваті, - соціальний Вплив. Йона Берґер Присвятої 15 років вивченню цього феномена й дійшов висновка: ця невидима сила є основою шкірного нашого решение - від роботи до сімейного життя. Даже более, вона впліває НЕ лишь на ті, что ми робимо, а й чого унікаємо в повсякдення жітті. Чому просто продати коштовно годинник, якій не показує час? Яким чином люди несвідомо спонукають других досягаті кращих результатів й одночасно гальмують їхній успіх? Чому Прагнення відрізнятіся від других - теж результат впліву соціуму?Правильне поєднання знайомого й нового такоже зумовлює Популярність. Ті, что набуває популярності - у музиці, моді чи будь-Якій іншій Галузі, - доволі подібне до того, что Вже існує, щоб віклікаті теплі Відчуття впізнавання, но й достаточно нове, щоб НЕ здаватіся лишь похіднім від того, что Було Ранее. Подібність формує Популярність, оскількі Завдяк їй Нові РЕЧІ відчуваються, як Знайомі.Ця книжка поможет комплексно поглянуті на соціальні процеси, зрозуміті пріховані причини людської поведінкі, а такоже ухвалюваті поміркованіші й об'єктівніші решение.

Основні характеристики
Виробникнаш формат
ЖанрМаркетинг і реклама
ОбкладинкаТверда
АвторЙона Бергер
Кількість сторінок240
ISBN978-617-7552-22-1
Характеристики

Основні характеристики

ВиробникНаш формат
ЖанрМаркетинг і реклама
Мова виданняУкраїнський
Мова оригіналуАнглійська
Рік видання2018
Вікове обмеження16+
ОбкладинкаТверда
Тип паперуОфсетний
ілюстраціїВідсутні
АвторЙона Бергер
ПерекладачАнна Іваненко
Формат60х84 / 16
Розмір140х210 мм
Кількість сторінок240
ISBN978-617-7552-22-1
Всі характеристики

Виробник залишає за собою право вносити зміни в комплектацію, технічне і програмне забезпечення товару без попереднього повідомлення. Магазин не несе відповідальність за зміни, внесені виробником.

Ціна на товар до моменту фактичної передачі товару покупцеві може бути змінена продавцем в односторонньому порядку в залежності від показників, які обумовлюють ціну товару (в т.ч. собівартість товару, витрати продавця, зміна курсу валют по відношенню до гривні і т. д.).

Невидимий Вплив. Пріховані сили, Які формують поведение
Невидимий Вплив. Пріховані сили, Які формують поведение
Код товару: 377873
Немає в наявності
До порівняння
Відгуки
Послуги
Потрібна допомога?
Наші досвідчені фахівці допоможуть вам з вибором
Наші менеджери завжди раді допомогти
+38 (044) 364-22-00
Пн.-Пт.: 08:00 - 22:00
Сб.: 09:00 - 20:00
Нд.: 09:00 - 19:00
Вам також може сподобатися