Талі Шарот: Мистецтво впливу. Як змінити думки і поведінку інших людей

На жаль, на нашому сайті розрахуватися за книжки картою «єПідтримка» тимчасово неможливо.
Що визначає вашу здатність впливати на інших людей? І навпаки: від чого залежить, чи вдасться комусь змінити ваші переконання і поведінку? Вчені довели, що стратегія впливу на оточуючих успішна лише в тому випадку, якщо вона не суперечить основним принципам роботи мозку. Один з найвидатніших нейробіологів сучасності, автор бестселерів Талі Шарот розповідає про механізми роботи мозку і розкриває секрети впливу на людей. Методи, які пропонує д-р Шарот, застосовні в усіх сферах: від політики і побудови кар'єри до виховання дітей і ведення дискусій на форумах.
«У цій книзі я розповім про інстинктивних звичках, на які ми спираємося в надії змінити думки і поведінку інших людей.
Багато з цих звичок - від залякування наслідками страшних помилок до прагнення контролювати все і вся - несумісні з тим, як працює наше мислення. Основна ідея цієї книги полягає в тому, що спроба змінити чиєсь свідомість виявиться успішною тільки в тому випадку, якщо вона буде зроблена відповідно до ключовими процесами, які керують нашим мисленням ». (Талі Шарот)
Виробник | Колібрі |
Обкладинка | Тверда |
Автор | Талі Шарот |
Кількість сторінок | 256 |
ISBN | 978-5-389-13529-1 |
Жанр | Популярна психологія |
Основні характеристики | |
Виробник | Колібрі |
Жанр | Популярна психологія |
Мова видання | Русский |
Мова оригіналу | Англійська |
Рік видання | 2018 |
Вікове обмеження | 16+ |
Обкладинка | Тверда |
Тип паперу | Офсетний |
ілюстрації | Відсутні |
Автор | Талі Шарот |
Перекладач | Анна Гречишникова |
Формат | 60x88/16 |
Розмір | 140х210 мм |
Кількість сторінок | 256 |
ISBN | 978-5-389-13529-1 |
Виробник залишає за собою право вносити зміни в комплектацію, технічне і програмне забезпечення товару без попереднього повідомлення. Магазин не несе відповідальність за зміни, внесені виробником.
Ціна на товар до моменту фактичної передачі товару покупцеві може бути змінена продавцем в односторонньому порядку в залежності від показників, які обумовлюють ціну товару (в т.ч. собівартість товару, витрати продавця, зміна курсу валют по відношенню до гривні і т. д.).
