Роб Фіцпатрік: Запитай маму. Як спілкуватися з клієнтами і підтвердити правоту своєї бізнес-ідеї, якщо все кругом брешуть?

На жаль, на нашому сайті розрахуватися за книжки картою «єПідтримка» тимчасово неможливо.
Запитай маму – короткий, корисний практичний посібник з ефективної взаємодії підприємця та клієнтів. Роб Фіцпатрік легко і детально розповідає про те, які труднощі можуть виникнути у стартапера і не лише за необхідності інтерв'ювання потенційних клієнтів. Прочитання книги дозволить читачеві заощадити нерви, час та гроші. Інтернет-магазин Stylus.ua пропонує книгу Роба Фіцпатріка: Запитай маму. Як спілкуватися з клієнтами та підтвердити правоту своєї бізнес-ідеї, якщо всі кругом брешуть? купити за конкурентною ціною. Випущений у жанрі підприємництво видавництвом Альпіна Паблішер твір з ISBN 978-5-9614-3045-5 має обсяг 160 сторінок, тверду обкладинку та надруковано на офсетному папері.
Спитай маму: у чому суть книги
Цей невеликий за обсягом і надзвичайно цікавий твір відкриває читачеві безліч маловідомих, але здатних ефективно допомогти у розвитку бізнесу, фактів. Початківець і не дуже бізнесмен зможе скористатися ними для правильного проведення інтерв'ю з потенційними користувачами, мета якого – з'ясувати, чи потрібен пропонований продукт клієнтам, які їх патерни поведінки та потреби, реальні очікування. Автор Запитай маму не тільки відповідає на питання, але визначає і розбирає основні помилки, когнітивні пастки, способи уникнути ризику їх виникнення.
Запитай маму – книга про мистецтво ставити запитання. Багато хто буде здивований, дізнавшись, що звичайні на кшталт «Які ваші очікування від...», «Як ви думаєте...», питання часто є шкідливими і можуть стати причиною хибних висновків та фінансових втрат. Письменник підводить читача до дуже важливих думок у плані CustDev:
- Не розкривати, що ця розмова – про свою ідею.
- Ставити питання лише про факти.
- Запитати, чи готовий співрозмовник профінансувати ідею, якщо вона така хороша.
Роб Фіцпатрік дає слушні поради про те, яким чином має бути побудована бесіда, щоб бізнес став успішним. Або було отримано сигнали про те, що, можливо, його навіть не варто починати.
Хто автор
Успішний досвід Роба Фіцпатріка на літературній ниві невеликий. Запитай маму передувала діяльність у бізнес сфері. Ці інтереси допомогли йому стати учасником та автором двох тематичних книг. Перша їх називалася «Помилковий прибуток...» і було створено 1997 року. У книзі у критичному ключі провадиться дослідження багаторівневого маркетингу. Інтерес до фінансових пірамід виник у нього ще в 1980-х роках. Тоді він зайнявся бізнесом із багаторівневими прямими продажами. Гроші Фітцпатрік не втратив, проте на своєму досвіді переконався, як можна захопитися тим, що він пізніше назве «маячною поведінкою». Сьогодні автор Спитай маму є президентом організації споживачів Pyramid Scheme Alert, яка протистоїть зловживанням.
Понад 10 років він займався підприємництвом, керуючи як власними компаніями, і компаніями з венчурним капіталом. У 2007 році закінчив Ycombinator. Займався залученням фінансування у Великій Британії та США, успішно збанкрутував три компанії, створював продукти Sony та MTV, що використовуються брендами по всьому світу.
Зараз автор Запитай маму, яка була написана 2016 року – бізнесмен, партнер у Founder Centric. Тут він надає допомогу університетам та компаніям, бізнес-акселераторам ЄС у розробці та впровадженні більш ефективних програм навчання стартапів. Працює в Університетському коледжі Лондона.
Спитай маму: в чому користь
Працюючи в одній зі своїх перших компаній програмістом, автору Спитай маму доводилося контактувати з клієнтами. За його власними спогадами, жодна з книг про продаж чи розвиток клієнтів не дала йому розуміння того, як правильно це робити. Дві головні тези Запитай маму полягають:
- по-перше, чи здатна ваша мама, згідно з вашим же описом, зрозуміти, що ви задумали, як це працює і чи буде це приносити користь;
- по-друге, у книзі розкривається суть правильних питань, що дозволяють виявити справжні поведінкові патерни та потреби людей.
Для цього необхідно здійснювати лише три речі: питати про життя, уважно слухати та записувати весь минулий досвід співрозмовника. Фіцпатрік позиціонує себе як серійного стартапера та практика, але при цьому, за його власними запевненнями, як інтроверта, якому досить важко було зав'язувати знайомства та на рівному місці починати спілкуватися про продукт. Той самий «мамський текст», навколо якого і збудовано твір Запитай маму, він сформував саме в процесі відточування цього спілкування.
Mom Test є тим недостатнім довідником, який зараз використовується як основна частина навчальної програми в таких компаніях, як Shopify і Pact Coffee, в акселераторах стартапів ЄС, таких як Seedcamp і Microsoft Ventures, і університетах UCL і Гарвард. Таким чином, книга може стати справді настільною для тих, хто мріє про стартап, робить бізнес та замислюється про його розвиток. Корисна вона і тим, хто так чи інакше виробляє продукти та виводить їх у світ.
Оформлення замовлення в інтернет-магазині Stylus
Вигідно купити книгу-посібник для стартаперів-початківців і виробників продукту можна зі знижкою. Оплата приймається при отриманні готівкою, карткою онлайн. Завітайте на сайт і знайомтесь на книгу Роб Фіцпатрік: Запитай маму. Як спілкуватися з клієнтами та підтвердити правоту своєї бізнес-ідеї, якщо всі кругом брешуть? з ціною, описом, відгуками. Замовлення товару можливе за телефоном або на сайті із самовивозом з магазинів, у тому числі в Києві, з доставкою до міст України та найближчих до замовника населених пунктів.
Виробник | Паблішер |
Обкладинка | М'яка |
Автор | Роб Фіцпатрік |
Кількість сторінок | 160 |
ISBN | 978-5-9614-3045-5 |
Жанр | підприємництво |
Основні характеристики | |
Виробник | Паблішер |
Жанр | Підприємництво |
Мова видання | Русский |
Мова оригіналу | Англійська |
Рік видання | 2021 |
Вікове обмеження | 16+ |
Обкладинка | М'яка |
Тип паперу | Офсетний |
ілюстрації | Відсутні |
Автор | Роб Фіцпатрік |
Перекладач | Дмитро Янін |
Формат | 60 x 90/16 |
Розмір | 140 x 210 x 9 ії |
Кількість сторінок | 160 |
ISBN | 978-5-9614-3045-5 |
Виробник залишає за собою право вносити зміни в комплектацію, технічне і програмне забезпечення товару без попереднього повідомлення. Магазин не несе відповідальність за зміни, внесені виробником.
Ціна на товар до моменту фактичної передачі товару покупцеві може бути змінена продавцем в односторонньому порядку в залежності від показників, які обумовлюють ціну товару (в т.ч. собівартість товару, витрати продавця, зміна курсу валют по відношенню до гривні і т. д.).
