Ґреґ Маккеон: Есенціалізм. Мистецтво візначаті Пріоритети

На жаль, на нашому сайті розрахуватися за книжки картою «єПідтримка» тимчасово неможливо.

Чи відчували ви коли-небудь, що викладаєтеся на повну, але не отримуєте бажаного результату? Перепрацьовуєте й водночас не займаєтеся тим, чим потрібно?.. Ґреґ Маккеон пропонує власну концепцію Есенціалізму, завдяки якій ви навчитеся помічати найсуттєвіше, відкидати непотрібне й устигати найважливіше. Це оновлене видання «Коротко і по суті. Мистецтво визначати пріоритети», а також уривок з нової книжки автора.
Чому варто прочитати книжку
Автор переконує, що неможливо впоратися з геть усім і мати все: тільки нам вирішувати, на що витрачати свій безцінний час та енергію. Якщо ви прагнете дізнатися, як визначати пріоритети, робити лише те, що справді потрібно, а найголовніше — як докладати мінімум зусиль і досягати успіху, ця книжка саме для вас.
Про автора
Ґреґ Маккеон — бізнес-консультант, фахівець із питань лідерства та стратегічного планування. Засновник і головний виконавчий директор компанії THIS Inc., серед клієнтів якої Apple, Google, Pixar, Facebook, Twitter і Yahoo. Автор блогу для Harvard Business Review.
Виробник | наш формат |
Обкладинка | Тверда |
Автор | Грег МакКеон |
Кількість сторінок | 224 |
ISBN | 978-617-7973-04-0 |
Жанр | Популярна психологія |
Основні характеристики | |
Виробник | Наш формат |
Жанр | Популярна психологія |
Мова видання | Український |
Мова оригіналу | Англійська |
Рік видання | 2021 |
Вікове обмеження | 16+ |
Обкладинка | Тверда |
Тип паперу | Офсетний |
ілюстрації | Відсутні |
Автор | Грег МакКеон |
Формат | 60 x 90/16 |
Розмір | 140 х 210 мм |
Кількість сторінок | 224 |
ISBN | 978-617-7973-04-0 |
Виробник залишає за собою право вносити зміни в комплектацію, технічне і програмне забезпечення товару без попереднього повідомлення. Магазин не несе відповідальність за зміни, внесені виробником.
Ціна на товар до моменту фактичної передачі товару покупцеві може бути змінена продавцем в односторонньому порядку в залежності від показників, які обумовлюють ціну товару (в т.ч. собівартість товару, витрати продавця, зміна курсу валют по відношенню до гривні і т. д.).
