Пітер Лінч: Метод Пітера Лінча. Стратегія і тактика індивідуального інвестора

На жаль, на нашому сайті розрахуватися за книжки картою «єПідтримка» тимчасово неможливо.
Ця книга належить перу одного з найуспішніших фінансових менеджерів у світі. Пітер Лінч не пропонує чарівних формул і рецептів з серії «як стати мільйонером».
Його ідея проста: нескладні прийоми оцінки дозволяють навіть інвестору-початківцю стати експертом і приймати рішення не гірше за професіоналів з Волл-стріт.
Спочатку він пропонує читачеві оцінити себе як потенційного інвестора. Потім переходить до питань пошуку перспективних інвестиційних можливостей.
Читач дізнається, до чого прагнути, чого уникати, як інтерпретувати фінансові показники. Роз'яснення гранично прості і зрозумілі, як все в цій книзі, написаній з дивовижною для подібної літератури дотепністю.
Нарешті, автор переходить до конкретних аспектів інвестування, зокрема відповідає на питання, коли купувати і коли продавати.
Книга «Метод Пітера Лінча: стратегія і тактика індивідуального інвестора» призначена для індивідуальних інвесторів і широкого кола читачів, які цікавляться питаннями інвестування в акції.
Як обрати, у що інвестувати ваші гроші?
Як інтерпретувати фінансові показники?
Як простим способом оцінити вартість акцій компанії?
Як обрати правильний момент для покупки акцій і коли краще їх продати?
Виробник | Інтелектуальна Література |
Обкладинка | Тверда |
Автор | Пітер Лінч |
Кількість сторінок | 256 |
ISBN | 978-5-907274-13-6 |
Жанр | Фінанси і інвестиції |
Основні характеристики | |
Виробник | Інтелектуальна Література |
Жанр | Фінанси і інвестиції |
Мова видання | Русский |
Мова оригіналу | Англійська |
Рік видання | 2020 |
Вікове обмеження | 16+ |
Обкладинка | Тверда |
Тип паперу | Офсетний |
ілюстрації | Відсутні |
Автор | Пітер Лінч |
Перекладач | В'ячеслав Іонов |
Формат | 70x100/16 |
Розмір | 170 x 240 мм |
Кількість сторінок | 256 |
ISBN | 978-5-907274-13-6 |
Виробник залишає за собою право вносити зміни в комплектацію, технічне і програмне забезпечення товару без попереднього повідомлення. Магазин не несе відповідальність за зміни, внесені виробником.
Ціна на товар до моменту фактичної передачі товару покупцеві може бути змінена продавцем в односторонньому порядку в залежності від показників, які обумовлюють ціну товару (в т.ч. собівартість товару, витрати продавця, зміна курсу валют по відношенню до гривні і т. д.).
