Марті Каган: Натхненні. Все, що потрібно знати продакт-менеджера

Код товару: 732624
Немає в наявності
Немає в наявності

На жаль, на нашому сайті розрахуватися за книжки картою «єПідтримка» тимчасово неможливо.

Доставка в 
Київ
Кур'єром
Термін доставки уточнюйте, 149 грн
У магазини Цифра
Термін доставки уточнюйте, вартість уточнюйте
Доставка у відділення Укрпошти
Термін доставки уточнюйте, вартість уточнюйте
Доставка на склад Нової Пошти
Термін доставки уточнюйте, вартість уточнюйте
Доставка на склад Meest Пошти
Термін доставки уточнюйте, вартість уточнюйте
Обміну/поверненню не підлягає
До порівняння
Доставка і гарантія
Все відразу
Характеристики
Послуги
Доставка і гарантія
Доставка в Київ
Кур'єром: Термін доставки уточнюйте, вартість уточнюйте
У магазини Цифра: Термін доставки уточнюйте, вартість уточнюйте
На склад Нової Пошти: Термін доставки уточнюйте, вартість уточнюйте
На склад Нової Пошти: Термін доставки уточнюйте, вартість уточнюйте
На склад Нової Пошти: Термін доставки уточнюйте, вартість уточнюйте
Гарантія: Обміну/поверненню не підлягає
Все відразу
Огляд Марті Каган: Натхненні. Все, що потрібно знати продакт-менеджера

Керівництво з продуктового управління для продакт-менеджерів.

У цій книзі представлені основні принципи проєктування і запуску проривних продуктів, описані ролі членів команди і процес створення маркетингової стратегії і продажів.

Інвестори, власники компаній, менеджери продуктів, маркетологи і продавці, програмісти і дизайнери збагатяться цікавими ідеями та інструментами, які зможуть використовувати для створення проривних продуктів і в реалізації стратегії бізнесу.

Як найуспішнішим технологічним компаніям - Amazon, Google, Facebook, Netflix, Tesla - вдається створювати продукти, що викликають захоплення мільярдів людей у всьому світі? У цій книзі відомий фахівець з управління високотехнологічними продуктами Марті Каган проводить повномасштабний майстер-клас про те, як організувати управління продуктами, як створювати високотехнологічні продукти, які полюблять клієнти.

Вивчивши глави, присвячені створенню ефективної команди, методології проривних продуктів, впровадження сильної культури управління продуктами, ви зможете відразу застосувати ці знання в своїй компанії.

Перше видання цієї книги, що вийшло десять років тому, стало популярним довідником у менеджерів з технологічних продуктів, його можна знайти практично в кожній успішній компанії зі сфери високих технологій. Друге, повністю оновлене видання покликане стати цінним джерелом знань для менеджерів високотехнологічних продуктів.

Основні характеристики
ВиробникМанн, Іванов і Фербер
ОбкладинкаТверда
АвторМарті Каган
Кількість сторінок352
ISBN978-5-00146-431-0
Жанрпідприємництво
Характеристики

Основні характеристики

ВиробникМанн, Іванов і Фербер
ЖанрПідприємництво
Мова виданняРусский
Мова оригіналуАнглійська
Рік видання2020
Вікове обмеження16+
ОбкладинкаТверда
Тип паперуОфсетний
ілюстраціїВідсутні
АвторМарті Каган
ПерекладачНаталія Яцюк
Формат70 x 100/16
Розмір241x170x22 мм
Кількість сторінок352
ISBN978-5-00146-431-0
Всі характеристики

Виробник залишає за собою право вносити зміни в комплектацію, технічне і програмне забезпечення товару без попереднього повідомлення. Магазин не несе відповідальність за зміни, внесені виробником.

Ціна на товар до моменту фактичної передачі товару покупцеві може бути змінена продавцем в односторонньому порядку в залежності від показників, які обумовлюють ціну товару (в т.ч. собівартість товару, витрати продавця, зміна курсу валют по відношенню до гривні і т. д.).

Марті Каган: Натхненні. Все, що потрібно знати продакт-менеджера
Марті Каган: Натхненні. Все, що потрібно знати продакт-менеджера
Код товару: 732624
Немає в наявності
До порівняння
Відгуки
Послуги
Потрібна допомога?
Наші досвідчені фахівці допоможуть вам з вибором
Наші менеджери завжди раді допомогти
+38 (044) 364-22-00
Пн.-Пт.: 08:00 - 21:00
Сб.-Нд.: 09:00 - 18:00
Вам також може сподобатися