Focus 3 Student's Book + MyEnglishLab

На жаль, на нашому сайті розрахуватися за книжки картою «єПідтримка» тимчасово неможливо.
Focus is a rich, varied, carefully levelled course for upper secondary students. Specially designed to motivate older teens, it helps them to track their level and achieve the exam results they need. With its unique blended learning package, Focus is the flexible course that gets results.
Motivation:
Language is brought to Life through grammar animations, interactive videos and culturally relevant clips;
Learning is tracked via personalised reporting in the online Gradebook;
Development of language and exam strategies are carefully levelled to the GSE.
Memory:
The unique approach to vocabulary acquisition via the Word Store helps new words stick in students' memories;
Language acquisition is driven by careful recycling of vocabulary and grammar;
Exam skills are reinforced by Cambridge and PTE General practice booklets.
Meaning:
English is made relevant to students' own lives by frequent personalization;
Meaningful practice is provided by the extensive selection of editable worksheets, assessment programme and tests.
Виробник | Pearson Education |
Обкладинка | М'яка |
Кількість сторінок | 136 |
ISBN | 978-1-292-11007-3 |
Жанр | Підручники і посібники |
Основні характеристики | |
Виробник | Pearson Education |
Жанр | Підручники і посібники |
Мова видання | Англійська |
Мова оригіналу | Англійська |
Рік видання | 2016 |
Вікове обмеження | 12+ |
Обкладинка | М'яка |
Тип паперу | Офсетний |
ілюстрації | Кольорові |
Розмір | 211 x 294 x 8 мм |
Кількість сторінок | 136 |
ISBN | 978-1-292-11007-3 |
Розстрочка | Кредит, 4 місяці, 6 місяців, 8 місяців, 15 місяців, 25 місяців, 20 місяців, 36 місяців |
Виробник залишає за собою право вносити зміни в комплектацію, технічне і програмне забезпечення товару без попереднього повідомлення. Магазин не несе відповідальність за зміни, внесені виробником.
Ціна на товар до моменту фактичної передачі товару покупцеві може бути змінена продавцем в односторонньому порядку в залежності від показників, які обумовлюють ціну товару (в т.ч. собівартість товару, витрати продавця, зміна курсу валют по відношенню до гривні і т. д.).
