Девід Огілві: Огілві про рекламу

На жаль, на нашому сайті розрахуватися за книжки картою «єПідтримка» тимчасово неможливо.
Це класика книг про рекламу, написана одним з видатних фахівців, батьком сучасної реклами - Девідом Огілві. Вперше книга була опублікована в США ще в 1983 році! У 2002-му її перевели на російську мову, і з тих пір вона не виходить зі списку бестселерів.
Як зробити рекламу, яка буде продавати?
Якими повинні бути тексти, ілюстрації, дизайн?
Як залучити й утримати клієнта? Як управляти рекламним агентством?
У цій книзі - численні історії реальних проектів, блискучих ідей, а іноді і невдалих рішень. Огілві описує всю «внутрішню кухню» світу реклами і розповідає численні байки, які дозволяють поринути в світ рекламного бізнесу минулого століття.
Фішки книги
У книзі більше 150 кольорових і чорно-білих ілюстрацій - класичні приклади друкованої реклами і розкадровки телевізійних роликів. Теорія і практика реклами в картинках!
А ще не забувайте про те, що ця книга написана одним з кращих копірайтерів світу - вона читається легко і неймовірно цікаво.
Для кого ця книга
Книга обов'язкова до прочитання всім, хто пов'язаний з рекламою: копирайтерам, дизайнерам, менеджерам проектів, - особливо початківцям фахівцям. Основам потрібно вчитися у майстра.
Від автора
Сьогодні я вже настільки старий, що в журналах мене називають єдиним живим людиною з усіх, хто вніс значний вклад в розвиток сучасного ділового світу і індустріальної революції - в одному ряду з Адамом Смітом, Едісоном, Карлом Марксом, Рокфеллером і Фордом. Чи є мій поважний вік перешкодою для того, щоб я міг дозволити собі сміливо розмірковувати про сьогоднішньому рекламному світі? Або ж, навпаки, довгий життєвий шлях допоможе відокремити вічні істини і цінності світу реклами від поспішних виробів і шаблонів?
Я пишу лише про деякі аспекти реклами. І тільки про те, чому мене навчив мій власний досвід. Тому в моїй книзі ви не знайдете нічого про засоби масової інформації як таких, про кабельне телебачення або про рекламний ринок Японії.
Ця книга не призначена для читачів, які вважають, що їм уже відомо все, що тільки можна знати про рекламному бізнесі. Моя праця - для молодих ентузіастів, а також для маститих професіоналів, які не втомлюються шукати нові шляхи і засоби для того, щоб змусити покупців частіше діставати гаманець і отримувати задоволення від покупки.
Виробник | Манн, Іванов і Фербер |
Обкладинка | М'яка |
Автор | Девід Огілві |
Кількість сторінок | 304 |
ISBN | 978-5-00117-786-9 |
Жанр | Маркетинг і реклама |
Основні характеристики | |
Виробник | Манн, Іванов і Фербер |
Жанр | Маркетинг і реклама |
Мова видання | Русский |
Мова оригіналу | Англійська |
Рік видання | 2019 |
Вікове обмеження | 18+ |
Обкладинка | М'яка |
Тип паперу | Офсетний |
ілюстрації | Чорно-білі |
Автор | Девід Огілві |
Перекладач | Гостєв А., Новікова Т. |
Формат | 70x100/16 |
Розмір | 240x170x25 мм |
Кількість сторінок | 304 |
ISBN | 978-5-00117-786-9 |
Виробник залишає за собою право вносити зміни в комплектацію, технічне і програмне забезпечення товару без попереднього повідомлення. Магазин не несе відповідальність за зміни, внесені виробником.
Ціна на товар до моменту фактичної передачі товару покупцеві може бути змінена продавцем в односторонньому порядку в залежності від показників, які обумовлюють ціну товару (в т.ч. собівартість товару, витрати продавця, зміна курсу валют по відношенню до гривні і т. д.).
