Бретт Стінбарджер: Психологія трейдингу. Інструменти і методи прийняття рішень

На жаль, на нашому сайті розрахуватися за книжки картою «єПідтримка» тимчасово неможливо.
Про що книга:
Про трейдинг і про те, що трейдери можуть визначати і нейтралізувати психологічні проблеми, що заважають успішній торгівлі. Адже пізнати себе настільки ж важливо, як пізнати ринок, - стверджує автор. Мета цієї книги полягає в тому, щоб допомогти вам ідентифікувати свої стереотипи успіху і невдачі і навчитися краще їх контролювати.
Чому книга гідна прочитання:
Автор пропонує унікальні практичні методи, що дозволяють трейдеру змінювати свій внутрішній емоційний світ і надалі самостійно справлятися з психологічними труднощами.
Ви познайомитеся з оригінальними торговими ідеями Бретта Стінбарджера.
Застосувавши викладені в книзі способи інтелектуального і емоційного самопізнання, ви зможете не тільки зазирнути собі в душу, а й переглянути підхід до ризику і винагороди.
Бретт Стінбарджер - один з провідних американських психотерапевтів і одночасно активний трейдер з більш ніж 30-річним стажем. Доктор філософії, професор Медичного університету штату Нью-Йорк в Сіракузах, фахівець в області психіатрії та біхевіоризму, один з директорів Kingstree Trading, LLC.
Виробник | Паблішер |
Обкладинка | Тверда |
Автор | Бретт Стінбарджер |
Кількість сторінок | 364 |
ISBN | 978-5-907274-14-3 |
Жанр | Фінанси і інвестиції |
Основні характеристики | |
Виробник | Паблішер |
Жанр | Фінанси і інвестиції |
Мова видання | Русский |
Мова оригіналу | Англійська |
Рік видання | 2020 |
Вікове обмеження | 16+ |
Обкладинка | Тверда |
Тип паперу | Офсетний |
ілюстрації | Відсутні |
Автор | Бретт Стінбарджер |
Перекладач | А. Шматов |
Формат | 70 x 100/16 |
Розмір | 170х240 мм |
Кількість сторінок | 364 |
ISBN | 978-5-907274-14-3 |
Виробник залишає за собою право вносити зміни в комплектацію, технічне і програмне забезпечення товару без попереднього повідомлення. Магазин не несе відповідальність за зміни, внесені виробником.
Ціна на товар до моменту фактичної передачі товару покупцеві може бути змінена продавцем в односторонньому порядку в залежності від показників, які обумовлюють ціну товару (в т.ч. собівартість товару, витрати продавця, зміна курсу валют по відношенню до гривні і т. д.).
