Вікторія Боярина: Стосунки в родині. Як стати усвідомленими батьками і сформувати сімейну культуру
К сожалению, на нашем сайте оплатить книги картой «єПідтримка» временно невозможно.
У книжці «Стосунки в родині: як стати усвідомленими батьками і сформувати сімейну культуру» розкриті питання усвідомленого батьківства, підготовки до вагітності та пологів, а також стадій дорослішання дитини, її сексуального виховання і навчання фінансової грамотності, найновіших освітніх систем і виховання в добу високих технологій. Із появою дітей у родині актуалізуються питання розвитку сімейних традицій та створення нових звичаїв, започаткування проєктів для всієї родини, що стосуються здорового способу життя, благодійності тощо. Бренд та місія сім’ї також скеровують усіх її членів в одному напрямку — до любові, добробуту й щастя. Серія
«Сім’я в пріоритеті» комплексно розглядає всі аспекти сімейних стосунків, етапи створення, розвитку родини й управління нею. Життєві уроки від Вікторії Бояриної, думки експертів, корисні посилання і практичні завдання допоможуть вам цілеспрямовано розвивати подружні стосунки.
«Стосунки в родині. Як стати усвідомленими батьками і сформувати сімейну культуру» — це друга книжка серії «Сім’я в пріоритеті».
Производитель | Yakaboo Publishing |
Жанр | Семейные взаимоотношения |
Обложка | Мягкая |
Автор | Виктория Боярина |
Количество страниц | 352 |
ISBN | 978-617-7544-36-3 |
Основные характеристики | |
Производитель | Yakaboo Publishing |
Жанр | Семейные взаимоотношения |
Язык издания | Украинский |
Язык оригинала | Русский |
Год издания | 2022 |
Возрастное ограничение | 16+ |
Обложка | Мягкая |
Тип бумаги | Офсетная |
Иллюстрации | Цветные |
Автор | Виктория Боярина |
Переводчик | Кшися Свйонтек |
Формат | 70х90/16 |
Размер | 165х215 мм |
Количество страниц | 352 |
ISBN | 978-617-7544-36-3 |
Производитель оставляет за собой право вносить изменения в комплектацию, техническое и программное обеспечение товара без предварительного уведомления. Магазин не несет ответственность за изменения, внесенные производителем.
Цена на товар до момента фактической передачи товара покупателю может быть изменена продавцом в одностороннем порядке в зависимости от показателей, которые обусловливают цену товара (в т.ч. себестоимость товара, затраты продавца, изменение курса валют по отношению к гривне и т.д.).