Карл Густав Юнг: Людина та її символи
К сожалению, на нашем сайте оплатить книги картой «єПідтримка» временно невозможно.
Карл Густав Юнг — один із тих людей, які принципово змінили погляд людини на самого себе. Розробляючи за Фрейдом нову концепцію свідомості, Юнг не побоявся сперечатися зі знаменитим соратником, а зрештою і зовсім розійшовся з традиційним психоаналізом, рушивши в ще більш незвідані глибини нашого мислення — до колективного несвідомого. Його концепція психіки вважається настільки ж могутньою, як і загадковою: Юнг не тільки користується методами науки, але і звертається до містичних практик Сходу і стародавніх суспільств. Те, що він рухався у правильному напрямку, стає цілком зрозумілим лише сьогодні.
Ця книга є останньою прижиттєвою працею Юнга, а також єдиним популярним викладом його теорії, адресованим найширшим колам читачів. Використовуючи метод «аналітичної психології» Юнга, його найближчі сподвижники та учні наочно демонструють вплив несвідомого, опосередкованого символами, на давні міфи та сучасне мистецтво, на науковий пошук та людське життя від дитинства до старості.
Производитель | Центр навчальної літератури (ЦУЛ) |
Жанр | Классики психологии |
Обложка | Мягкая |
Автор | Карл Густав Юнг |
Количество страниц | 436 |
ISBN | 978-611-01-2777-6 |
Основные характеристики | |
Производитель | Центр навчальної літератури (ЦУЛ) |
Жанр | Классики психологии |
Язык издания | Украинский |
Язык оригинала | Шведский |
Год издания | 2022 |
Возрастное ограничение | 16+ |
Обложка | Мягкая |
Тип бумаги | Офсетная |
Иллюстрации | Отсутствуют |
Автор | Карл Густав Юнг |
Формат | 60 x 84/16 |
Размер | 148 x 210 мм |
Количество страниц | 436 |
ISBN | 978-611-01-2777-6 |
Производитель оставляет за собой право вносить изменения в комплектацию, техническое и программное обеспечение товара без предварительного уведомления. Магазин не несет ответственность за изменения, внесенные производителем.
Цена на товар до момента фактической передачи товара покупателю может быть изменена продавцом в одностороннем порядке в зависимости от показателей, которые обусловливают цену товара (в т.ч. себестоимость товара, затраты продавца, изменение курса валют по отношению к гривне и т.д.).