Карл Густав Юнг: Архетипи і колективне несвідоме
К сожалению, на нашем сайте оплатить книги картой «єПідтримка» временно невозможно.
Книгу Карла Ґустава Юнґа «Архетипи і колективне несвідоме» утворюють опубліковані у 1933–1955 роках статті, у яких автор розвиває одні з найважливіших елементів його аналітичної теорії. Перед нами виклад вчення про колективний рівень несвідомої частини нашої психіки, і про архетипи як вроджені універсальні структури, що складають зміст цього колективного несвідомого. Образний паралелізм, що властивий різноманітним міфологіям, релігіям, мистецтвам, казкам, філософським, алхімічним і науковим вченням, а також нашим снам, фантазіям та маренням, допомагає авторові виявити і описати ці архетипи, а також дослідити їхній вплив на становлення особи.
Книга торкається практично всіх аспектів людської життєдіяльності, а тому буде цікавою не лише для психологів та психотерапевтів, але й для філософів, релігієзнавців, антропологів, мистецтвознавців, а також усіх тих, хто прагне збагнути часто приховані від ока основи нашого існування.
Производитель | Астролябія |
Жанр | Классики психологии |
Обложка | Твердая |
Автор | Карл Густав Юнг |
Количество страниц | 608 |
ISBN | 978-617-664-127-8 |
Основные характеристики | |
Производитель | Астролябія |
Жанр | Классики психологии |
Язык издания | Украинский |
Язык оригинала | Немецкий |
Год издания | 2018 |
Возрастное ограничение | 16+ |
Обложка | Твердая |
Тип бумаги | Офсетная |
Иллюстрации | Отсутствуют |
Автор | Карл Густав Юнг |
Переводчик | Екатерина Котюк |
Формат | 84 х 108/32 |
Размер | 130 x 200 мм |
Количество страниц | 608 |
ISBN | 978-617-664-127-8 |
Производитель оставляет за собой право вносить изменения в комплектацию, техническое и программное обеспечение товара без предварительного уведомления. Магазин не несет ответственность за изменения, внесенные производителем.
Цена на товар до момента фактической передачи товара покупателю может быть изменена продавцом в одностороннем порядке в зависимости от показателей, которые обусловливают цену товара (в т.ч. себестоимость товара, затраты продавца, изменение курса валют по отношению к гривне и т.д.).