Вільям Паундстон: 9,99. Міф про чесну ціну
К сожалению, на нашем сайте оплатить книги картой «єПідтримка» временно невозможно.
«Вигідна пропозиція!», «Дешевше не буде!» — слогани, які ми бачимо чи не на кожному кроці. Та як люди раціональні й звиклі до реклами, ми вважаємо, що здатні залишитися до них байдужими, що відрізнимо справді вигідну покупку від здирництва. Проблема лише в одному — наше уявлення оманливе. Залежно від обставин, ту саму ціну ми можемо сприймати по-різному.
ДЛЯ КОГО КНИЖКА
Для широкого кола читачів, для маркетологів, менеджерів з продажів, власників та керівників бізнесів.
ЧОМУ ЦЯ КНИЖКА
Автор аналізує, як продавці «граються» зі споживачами, створюючи «спеціальні пропозиції» чи змінюючи розмір упаковки, як дизайн товару впливає на нашу оцінку, що відбувається, коли ціна закінчується на магічні 9,99. А також показує, чому цифри, навколо яких обертається світ, аж ніяк не такі логічні, як іноді здається.
ПРО АВТОРА
Вільям Паундстоун — журналіст, дописувач New York Times, Psychology Today, Esquire, Harpers, Economist і Harvard Business Review.
Производитель | Наш формат |
Жанр | Популярная психология |
Обложка | Твердая |
Автор | Уильям Паундстон |
Количество страниц | 344 |
ISBN | 978-617-7682-16-4 |
Основные характеристики | |
Производитель | Наш формат |
Жанр | Популярная психология |
Язык издания | Украинский |
Язык оригинала | Английский |
Год издания | 2018 |
Возрастное ограничение | 16+ |
Обложка | Твердая |
Тип бумаги | Офсетная |
Иллюстрации | Отсутствуют |
Автор | Уильям Паундстон |
Переводчик | Дмитрий Кожедуб |
Формат | 60 x 84/16 |
Размер | 140 х 210 мм |
Количество страниц | 344 |
ISBN | 978-617-7682-16-4 |
Производитель оставляет за собой право вносить изменения в комплектацию, техническое и программное обеспечение товара без предварительного уведомления. Магазин не несет ответственность за изменения, внесенные производителем.
Цена на товар до момента фактической передачи товара покупателю может быть изменена продавцом в одностороннем порядке в зависимости от показателей, которые обусловливают цену товара (в т.ч. себестоимость товара, затраты продавца, изменение курса валют по отношению к гривне и т.д.).